Připravujeme

Obsah:

LEDEN / ÚNOR 2017

Mercedes-Benz Maybach Vision 6
Tesla P 100 D
Autosalón Paříž 2016
BMW Alpina B7 Biturbo
Fenomén jménem SUV
Elektromobilita
Pirelli kalendář 2016

A ještě mnohem více...

image_8728

Tchibo otevřelo obchod budoucnosti

Společnost Tchibo otevřela zcela unikátní „obchod budoucnosti“, který se nachází v pražské Metropoli Zličín. Zákazníci si zde mohou vyzkoušet řadu moderních technologií, jako například chytrou převlékací kabinku, kde jim interaktivní displej doporučí, které kousky a jak zkombinovat nebo si přímo z kabinky zažádat obsluhující personál o jinou velikost, barvu apod.

Prodejna, jež si stále zachovává unikátní koncept 3v1, který zahrnuje kávový bar s občerstvením a možností posezení, širokou nabídku čerstvých pražených káv a každý týden novou tematickou kolekci spotřebního zboží, se změnila v mekku moderních technologií. Hned u vstupu zákazníky zaujmou dva velké LED panely rámující vchod, které zobrazují aktuální nabídky či akce, a elektronický stojan pro online objednání kávy, kde si bez fronty navolí svoji objednávku. Na displeji nad kávovým barem pak mohou sledovat, za jak dlouho bude jejich káva připravena a v mezičase se případně věnovat výběru zboží.

Největší inovací jsou chytré převlékací kabinky, které na základě RFID technologie poznají, jaké zboží si zákazník do kabinky přinesl a interaktivní dotykový display mu poradí, jak vhodně sladit jednotlivé kusy oblečení. Přímo z kabinky si rovněž může zažádat o jinou velikost či barvu a obsluhující personál mu výrobek donese. Zajímavým prvkem, jež dotváří moderní ráz této prodejny jsou elektronické cenovky fungující na bázi wi-fi, které umožňují flexibilně měnit cenovou nabídku a zobrazovat aktuálně probíhající akce.

Další zajímavostí je nabídka dnes populární a žádané kávy typu cold brew, která je v řetězci Tchibo k dostání právě a pouze v Metropoli Zličín. Tato káva je extrahovaná studenou vodou po dobu až 20 hodin a díky této speciální přípravě má jedinečnou charakteristiku – je svěží s jemnými ovocnými a květinovými tóny. Z kávy se uvolní více aroma a méně kofeinu a je méně hořká. Ochutnat ji můžete v podobě Cold brew café nebo s mlékem jako Cold brew latte. Připravována je z kávy Tchibo Privat Kaffee African Blue.

Nad rámec novinek jsou i zde zavedené služby nabízené v rámci cross-channelového přístupu firmy, tedy doručení zboží objednaného online do obchodu zdarma či naopak zadat online objednávku přímo v obchodě v případě, že zboží není na místě aktuálně k dispozici.

Video

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Generální partneři portálu:

 

Partneři portálu:

      

Další portály mediální skupiny HMG:

       


TOPlist