Připravujeme

Obsah:

LEDEN / ÚNOR 2019

Mercedes-Benz Maybach Vision 6
Milník elektromobility
Fenomén vozů SUV
Tesla Roadster 2020
Pirelli kalendář 2019

A ještě mnohem více...

image_8728

6 tipů na zdravé snídaně, které dodají vašemu tělu energii

O tom, že vynechávat snídani není správné, bylo napsáno mnoho. Je dávno dokázáno, že se vůbec nic neděje, když snídani vynecháte, ale šidíte sami sebe o množství dobrot. Zdravé snídaně připraví a nastartují vaše tělo. Slouží jako pohonné hmoty.

Navíc může jít o nejenergičtější jídlo dne. To však neznamená, že by bylo vhodné do sebe naládovat cokoliv. Jak takové zdravé snídaně mohou vypadat, se dozvíte o pár řádků níže. Přinášíme vám totiž šest tipů pro inspiraci.   

1.      Ořechové máslo, banán a chia

Potřebovat budete celozrnné pečivo, ořechové máslo, banán nakrájený na kolečka a chia semínka. Ořechové máslo namažete na chléb, pokladete kolečky a posypete semínky. Klidně můžete poprášit i skořicí – ta povzbuzuje metabolismus a podporuje hubnutí. Pro obměnu můžete místo banánu použít na plátky pokrájené jablko, jahody apod.

2.      Bílý jogurt s medem a ovocem

Není nic snadnějšího než zamíchat do bílého jogurtu s živými kulturami med a oblíbené ovoce. Jde o zdravou snídani, ale i chutnou a vydatnou svačinku. Přidat můžete i sekané oříšky, které zastupují zdravé tuky.

3.      Míchaná vejce s ovesnými vločkami

I když patříte k mlsounům, co rádi sladké, občas přijde vhod změna. Sladkou snídani vyměňte za slanou. Na sucho opražte ovesné vločky a dejte stranou. Připravte si na trošce avokádového oleje míchaná vejce, ty pak vločkami posypte. Jako přílohu zvolte oblíbenou zeleninu.

4.      Quinoa ovocný salát

Quinou si můžete uvařit večer předem. Ráno jen smíchat s nakrájeným čerstvým ovocem. Výborné jsou jahody, borůvky, ananas, maliny, ostružiny, ale i pár sekaných lístků špenátu a celé to přelít pomerančovou šťávou. Nemáte-li čerstvé ovoce, použijte mraženou směs na smoothie. Na talířku pak ještě posypat lněnými semínky.

5.      Tousty s tvarohovou pomazánkou

Opět máme na mysli celozrnné pečivo. Stačí namazat tvarohovou pomazánkou a poklást plátky rajčat, přidat sekané lístky bazalky či pažitku. Výtečně chutnají s macadamia oříšky.

6.      Kaše naditá vitamínem C

Smíchejte povařenou quinou, ovesné vločky, chia semínka a strouhaný kokos. A pozor. Zalévat nebudete mlékem, ale čerstvě vymačkanou šťávou z pomeranče a půlky citronu. Oslaďte rozmačkaným banánem, případně trochou javorového sirupu. Posypte sekanými mandlemi a přidejte oblíbené ovoce.

 

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Generální partneři portálu:

 

Partneři portálu:

      

Další portály mediální skupiny HMG:

       


TOPlist