Připravujeme

Obsah:

ÚNOR / BŘEZEN 2020

Mercedes-Benz Maybach Vision 6
Milník elektromobility
Fenomén vozů SUV
Tesla Roadster
Pirelli kalendář

A ještě mnohem více...

image_8728

Nakupujte šetrně s nEKOnečnými sáčky

V rámci plastové strategie, jejímž cílem je výrazně snížit spotřebu plastů, učinila společnost Kaufland další krok a zavádí tzv. nEKOnečný sáček. Chce inspirovat své zákazníky, aby v úseku ovoce a zeleniny vyměnili jednorázové plastové sáčky za obaly, které se dají používat opakovaně, a nezatěžují tak přírodu. 

Šetrnost k přírodě je naší prioritou, kterou se zabýváme kontinuálně, a veškeré kroky vycházejí z dlouhodobého postoje naší společnosti.“ vysvětluje tisková mluvčí Kauflandu Renata Maierl.

Balení nEKOnečného sáčku obsahuje 2 kusy a stojí 29,90 Kč.

Opakovaně použitelné sáčky jsou v horní části opatřeny látkovým štítkem pro nalepení etikety s váhou a cenou a dají se prát na 30 stupňů. Kaufland již nabízí alternativy i k plastovým taškám v podobě papírových nebo látkových z BIO bavlny. Při distribuci čerstvého zboží v úseku ovoce a zeleniny využívá vratné přepravky místo jednorázových obalů. 

„Do konce roku vyřadíme z našich prodejen veškeré jednorázové plastové nádobí a plastové vatové tyčinky nahradíme jejich ekologickou variantou. Do roku 2025 snížíme množství plastového odpadu nejméně o 20 % a všechny produkty našich vlastních značek budou v obalech z recyklovatelných materiálů,“ dodává Renata Maierl.

Společnost Kaufland vychází z REset Plastic Strategie vydané skupinou Schwarz, a jako největší tuzemský potravinářský řetězec cítí závazek chránit životní prostředí. Vizí této strategie je „Méně plastů – uzavřené cykly“. Cílem je minimalizovat množství plastů používaných ve výrobě i v obchodech a základem koncept cirkulární ekonomiky – odpad nesmí být vnímán jako odpad, ale jako znovu využitelný materiál.

Strategie REset Plastic se skládá z několika částí: redukování (REduce) používání plastu ve všech divizích a ve spolupráci s dodavateli hledání úspor a alternativních materiálů. Důležitá je i optimalizace designu vlastních značek a snaha snížit množství plastu a zvýšit jeho recyklovatelnost (REdesign).

Kaufland se rovněž zavazuje znovu použít minimálně ¾ odpadu (REcycle). Bod REmove zahrnuje spolupráci s nevládními organizacemi při odstraňování plastů z přírody.

Společnost také spolupracuje na výzkumu alternativních materiálů, při hledání způsobů efektivní recyklace a pomáhá edukovat celou společnost (REsearch).

Video

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Generální partneři portálu:

Partneři portálu:

      

      

Další portály mediální skupiny HMG:

       

     CELEBRITYHOUSE.cz


PORTÁLY HMG :

www.carshouse.cz    www.menhouse.cz   www.womenhouse.cz   www.luxuryhouse.cz 

www.gastrohouse.cz   www.celebrityhouse.cz   www.cinemahouse.cz   www.househouse.cz

www.kidshouse.cz   www.bookhouse.cz   www.hotelhouse.cz   www.luxusniplaze.cz

www.nicemagazine.cz   www.homemagazine.cz   www.golfmagazine.cz 

  www.inspirovanikrasou.cz   www.sefredaktorzavolantem.cz   www.rozhovoryzavolantem.cz

www.luxusniplaze.cz    www.podcasthouse.cz    www.menhouseman.cz  

www.nejlepsikavarny.cz

TOPlist