Společnost Karlovarské minerální vody a jejich značka Mattoni se rozhodly zabojovat s nudnou okurkovou sezonou. Právě toto období, které je každoročně poznamenané prázdninovou ospalostí a pohodlností, se stalo inspirací pro vznik nové limitované edice minerální vody Mattoni – Mattoni okurkové.
Značka Mattoni si pro letní dny připravila limitovanou edici ochucené minerální vody, kterou chce všechny probrat z “okurkové sezóny“. Okurková příchuť se tak zařadila mezi vylepšenou řadu ochucených Mattonek s ovocnou šťávou ve svěžím designu.
Limitovaná Mattoni Okurka se spotřebitelům představila 12. července, kdy byly spuštěny vtipné televizní spoty navazující na taneční reklamy nových ochucených vod Mattoni. Tanečník Marek Zelinka si jakoby odskočí z parketu po tanci s herečkou Marií Doležalovou a odpočívá na křesle s okurkami na očích. Spot je doplněn sloganem „Okurková sezóna? Osvěží vás Mattoni Okurka.“
„Okurka už dávno není jen tuctová zelenina do salátu. Vodě dodává skvělou svěží chuť a mezi lidmi se stává čím dál populárnější díky svým specifickým účinkům na hydrataci organismu“, říká PR manažerka KMV a.s. Kristína Simkaničová a dodává „tato tradiční česká zelenina společně s minerální vodou Mattoni vytváří souhru netradičních chutí, které k sobě skvěle pasují, a se kterými se nebudete nudit“.
Mattoni Okurka je v prodeji od 20. června. Vzhledem k tomu, že se jedná o limitovanou edici, ukončení jejího prodeje se předpokládá na 30. září.
Mattoni Okurka nicméně není jedinou novinkou z řady ochucených „Mattonek“, které byly v poslední době představeny. V červnu Mattoni přišla s novou edicí ochucených vod a zákazníci tak mají možnost vybírat svou oblíbenou Mattoni ve svěžích příchutích citrónu, pomeranče, malin, broskve, bílých hroznů, grapefruitu či granátového jablka. S vylepšenou recepturou tradiční ochucené Mattoni přichází i nové barevné balení v objemu 1,5 l pro lepší rozlišení jednotlivých příchutí.