Připravujeme

Obsah:

LEDEN / ÚNOR 2017

Mercedes-Benz Maybach Vision 6
Tesla P 100 D
Autosalón Paříž 2016
BMW Alpina B7 Biturbo
Fenomén jménem SUV
Elektromobilita
Pirelli kalendář 2016

A ještě mnohem více...

image_8728

Soutěž o 3 nabité karty McDonald's a produkty Orbit

Soutěžíme o dárkové karty Mc Donalds’s nabité chutí  v hodnotě 3 x 500 Kč a produkty Orbit v hodnotě 1 000 Kč. Odpovězte na jednoduchou otázku a výhra může být vaše.

Návštěvy restaurací patří podle nedávného výzkumu značky Orbit k životnímu stylu velké části české populace. Své oblíbené podniky si vybírají podle nabídky i kvality jídel, celkového prostředí a čistoty ale také například na základě speciálních nabídek. Přes 80 % respondentů by v restauraci ocenilo možnost dát si žvýkačku, která je pro ně elegantním řešením dentální hygieny po jídle. 

Soutěžní otázka: 

V jakém období mohou spotřebitelé koupit žvýkačky Orbit a získat legendární burger Big Mac™ za skvělou cenu 39 Kč?

A)   Od 14. 2. do 13. 4. 2016

B)   Od 14. 1. do 13. 3. 2016

C)   Od 15. 1. do 14. 3. 2016

Nápovědu naleznete na www.orbitklub.cz a www.mcdonalds.cz

Pošlete nám správnou odpověď, své jméno, adresu a telefon na e-mail: soutez@menhouse.cz. Do předmětu zprávy napište: GASTROHOUSE - Mc Donalds’s  a ORBIT. Ze všech došlých emailů vyhrává správná odpověď: 150, 200 a 250 tyto maily od nás obdrží výhru.

Soutěž trvá od 18. 1. - 31. 1. 2016 


Dvě třetiny Čechů pravidelně vyráží za jídlem ven

Návštěvy restaurací patří podle nedávného výzkumu značky Orbit k životnímu stylu velké části české populace. 64 % dotázaných zajde na jídlo ven alespoň jednou do měsíce. Své oblíbené podniky si vybírají podle nabídky i kvality jídel, celkového prostředí a čistoty ale také například na základě speciálních nabídek. Přes 80 % respondentů by v restauraci ocenilo možnost dát si žvýkačku, která je pro ně elegantním řešením dentální hygieny po jídle.

Průzkum ukázal, že 47 % respondentů oceňuje v restauracích možnost kombinovat složení menu podle svých preferencí. Při volbě místa, kam se lidé půjdou najíst, dominují faktory související s  kvalitou jídla
i surovin, prostředím a také cenou. Naopak jako bariéru při výběru restaurace vidí 50 % lidí nutnost udělat si rezervaci předem. Odradí i pomalá obsluha (70%).

V návaznosti na tyto výsledky se značka Orbit spojila se sítí restaurací McDonald's
a představují novou kampaň v duchu sloganu žvýkaček Orbit „Jezte, pijte, žvýkejte“. Každý, kdo si od 14. 1. do 13. 3. 2016 zakoupí označené balení Orbit, může získat v restauracích McDonald's burger Big Mac™ za zvýhodněnou cenu.

71 % dotázaných vítá právě speciální nabídky a akce. Z toho 80 % dotázaných by ocenilo, kdyby restaurace nabízely žvýkačku bez cukru. 2/3 respondentů uvedly, že žvýkačky bez cukru jim v restauraci pomáhají se elegantně zbavit zbytků jídel v ústech. Žvýkáním žvýkaček Orbit bez cukru chrání své zuby před vznikem kazu.

V období od 14. 1. do 13. 3. 2016 tedy mohou spotřebitelé koupit žvýkačky Orbit
a získat legendární burger Big Mac™ za skvělou cenu 39 Kč na základě předložení kupónu. Žvýkačky s kupónem uvnitř najdou spotřebitelé na prodejnách díky speciálnímu označení. Navíc po dobu této akce dostanou návštěvníci jakékoli restaurace McDonald's ke každému nákupu testovací balení Orbit. 

Video

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Generální partneři portálu:

 

Partneři portálu:

      

Další portály mediální skupiny HMG:

       


TOPlist