Připravujeme

Obsah:

LEDEN / ÚNOR 2017

Mercedes-Benz Maybach Vision 6
Tesla P 100 D
Autosalón Paříž 2016
BMW Alpina B7 Biturbo
Fenomén jménem SUV
Elektromobilita
Pirelli kalendář 2016

A ještě mnohem více...

image_8728

Soutěž o pivo Staropramen Granát

Vyhrajte jednu z pěti basiček piva polotmavého ležáku Staropramen Granát. Vybroušeného piva s granátovou barvou ze Smíchovského pivovaru.

V roce 1884 sládek Michael Trnka vytvořil originální recepturu polotmavého piva Granát. Byl to první polotmavý ležák uvařený v českých pivovarech, podle kterého se později začala pojmenovávat všechna piva tohoto typu jako "granátová".

Soutěžní otázka: 

Čím je vytvořená "granátová" barva polotmavého ležáku Staropramen?

A)   kombinací světlého, bavorského a karamelového sladu

B)   kombinací dvou druhů piv

C)   přidáváním tmavé čokolády

Nápovědu naleznete na http://www.staropramen.cz/pivo

 

Pošlete nám správnou odpověď, své jméno, adresu a telefon na e-mail: soutez@carshouse.cz. Do předmětu zprávy napište: Staropramen Granát. Ze všech došlých emailů vyhrává správná odpověď: 100, 200, 300, 400 a 500, tyto emaily od nás obdrží výhru.

Soutěž trvá od 9. 10. - 15. 10. 2017


Staropramen, to byl, je a bude pražský Smíchov. Pouto s osobitou pražskou čtvrtí, jejíž součástí je už téměř 150 let, teď Smíchovský pivovar objevuje v rámci své nové komunikace. Vypráví příběhy odvahy a odhodlání, které by neměly zůstat zapomenuty, a chce se více zapojit i do současného dění na Smíchově. Podtrhuje tak fakt, že své pivo poprvé uvařil právě pro Smíchováky – poctivé a pracovité lidi, kteří si na něj mohli zajít po práci.

„Chceme ukázat všechno to, za čím si pivovar stojí už téměř 150 let. A to bez odkazu na unikátní místo původu našeho piva prostě nejde. Proto se v nové kampani Staropramenu představí hlavně samotný Smíchov jako čtvrť poctivých a pracovitých lidí, kteří si stojí za svým, stejně jako ten náš Smíchovský pivovar.” vysvětluje senior brand manažerka značky Staropramen Petra Chovancová.

A jak jinak podtrhnout sílu příběhu značky, než návratem k tradičnímu logu pivovaru. To se skládá z ručně psaného názvu Staropramen, symbolu „S“ obklopeného ječmenem a chmelem, písmen „A“ a „P“ odkazujících na Akcionářský pivovar na Smíchově, roku založení pivovaru a siluety Prahy jako domova značky. Logo se postupně objeví i na hospodách a restauracích nejen na Smíchově, ale po celé České republice. Tradiční logotyp již ozdobil i lahve a plechovky, na těch ho navíc doplňují příběhy z historie i současnosti pivovaru.

Na televizních obrazovkách nebo v kinech se nově lidé mohou setkat i s reklamním spotem, který ukazuje propojení pivovaru a obyvatel Smíchova v historii i v současnosti. Provází jím tvář i hlas herce Hynka Čermáka. Poukazuje na to, že Smíchov vždycky stál na straně svých lidí a nejinak je tomu i dnes.

Video

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Generální partneři portálu:

 

Partneři portálu:

      

Další portály mediální skupiny HMG:

       


TOPlist