Značka oblíbených pivních mixů Cool slaví 10 let od uvedení na trh. Před nadcházející letní sezónou obohacuje své nealko portfolio o svěží novinku Rybíz a limetka. Celou řadu také nově povyšuje na zcela jinou úroveň nealkoholického zážitku, všechny příchutě jsou nyní s obsahem alkoholu 0,0 % obj.
Vstupem značky Cool na trh založily Pivovary Staropramen v roce 2011 novou kategorii pivních mixů. Zatímco tehdejší uvedená varianta Lemon byla alkoholická, současným rozšířením a inovací Cool portfolia společnost reaguje na rostoucí zájem spotřebitelů o nealko verze pivních mixů.
„Cool je již deset let jednou z nejvyhledávanějších značek v segmentu pivních mixů. Proto jsme se rozhodli našim spotřebitelům i letos, kdy slavíme jubileum, nabídnout novou variantu a zohlednit tak jejich potřeby,“ říká manažerka značky Katarína Košťáliková s tím, že značná část konzumentů ráda zkouší nové příchutě.
Letní osvěžení i originální chutě
Letošní novinka v sobě spojuje oblíbené české ovoce černý i červený rybíz a šťávu z limetky. Obsahuje pouze 18 kcal/100 ml, údaj o energetické hodnotě přitom spotřebitelé nově naleznou na přední straně obalu. Verzí s obsahem alkoholu 0,0 % obj. značka reaguje na rostoucí zájem o aktivní životní styl. Také proto novinka ani již zavedené varianty neobsahují konzervanty nebo umělá barviva.
„V pivních mixech Cool dochází k propojení nealkoholického piva s přírodní ovocnou šťávou. Kategorie se v obchodech na stálo prosadila právě před deseti lety po uvedení značky Cool. Dnes si mohou konzumenti vybrat ze sedmi různých příchutí tu, která ozvláštní chvíle jejich aktivního odpočinku,“ dodává Košťáliková.
![](https://womenhouse.cz/wp-content/uploads/2021/05/Foto-Cool-Rybiz-a-limetka-819x1024.png)
Rybíz a limetka je na pultech obchodů k dostání od začátku května, ostatní inovované nealko varianty budou na trh uváděny postupně v nejbližších týdnech. Všechny pivní mixy Cool jsou k dostání v designových půllitrových plechovkách s akvarelovým motivem. Novinku rybíz a limetka spolu s inovovanými verzemi s obsahem alkoholu 0,0 % obj. doprovodí od května nová marketingová kampaň, která město rozhýbe a dodá mu šťávu.