Kofola ČeskoSlovensko a WMC Grey přicházejí s novou kampaní pro značku Royal Crown Cola. Po úspěšném loňském rebrandingu je komunikace opět založena na autenticitě a jižanském pomalém životním tempu. Veškeré materiály včetně 60vteřinového televizního spotu vznikaly přímo v místě zrodu značky, tedy na jihu USA.
Přesně před rokem představila společnost Kofola ČeskoSlovensko spolu s WMC Grey rebrandovanou značku RC Cola. Ta změnila nejenom podobu, ale i název, recepturu, distribuční model a celý komunikační koncept. Vymanila se ze segmentu rychlého občerstvení, aby se stala prémiovým produktem, který nabádá k neuspěchanému stylu života. Produkt svým lokálním úspěchem natolik zaujal, že inspiroval amerického majitele k tomu, aby ho adaptoval i na dalších trzích v Evropě.
Letošní kampaň, která se objeví v televizi a v online prostředí od 1. února, má být ještě více autentická. Českému spotřebiteli představí původ značky i její hodnoty. „Royal Crown Cola vtáhne spotřebitele do života jižanů, kteří se nikdy za ničím nehoní a raději ve stínu verandy popíjí sklenku vychlazené koly. A právě kvůli autentičnosti vznikaly veškeré materiály přímo na jihu USA, odkud Royal Crown Cola pochází,“ vysvětluje Lucia Tarbajovská, marketing manager Kofola ČeskoSlovensko, a vzápětí dodává: „Tak rázovitou krajinu s nekonečným nebem, horkým sluncem, cukrovou třtinou a správnými chlapy, co vědí, že žít pomalu znamená žít dobře, bychom v Evropě jen těžko hledali.“
V 60vteřinovém spotu si diváci mohou vychutnat i typicky jižanský akcent, což si pochvaluje kreativní ředitel WMC Grey David Suda: „Obdivuji vcelku odvážný krok klienta pustit v dabingem odkojené zemi anglicky mluvené video, a ještě místo původně plánované třicítky uvést kampaň minutovým spotem.“
Režie spotu se ujal Milan Balog v produkci Boogie Films.