Potravinářská společnost Mondel?z International uvede v lednu 2022 na český a slovenský trh novou, šestou stálou příchuť oplatek značky Fidorka. Tradiční kulatá oplatka bude mít kakaovou náplň v mléčné čokoládě a rozšíří základní portfolio značky. Zákazníci ji najdou v regálech obchodů v poutavém růžovém obalu.
Po jedenácti letech se začátkem roku 2022 u značky Fidorka změní také design loga a obalů celé její základní produktové řady.
Tradiční kulatá oplatka zalitá v čokoládě se v továrně v Opavě vyrábí od třicátých let minulého století.Původně se jmenovala Tartalletes, později Capri. Název Fidorka nese od padesátých let minulého století na počest pekařské rodiny Fiedorů, která v Opavě v roce 1840 založila tradici pečení sušenek a oplatek. Nová Fidorka s žádanou kakaovou náplní v atraktivním růžovém obalu tak doplní základní produktovou řadu s pěti výrobky.
Nový design dostane jak logo, tak obal Fidorky. Změní se i u všech pěti stávajících příchutí: hořké s oříškovou náplní, mléčné s kokosovou náplní, mléčné s oříškovou náplní, hořké s čokoládovou náplní a bílé s čokoládovou náplní.
„Každá příchuť, včetně novinky s kakaovou náplní, bude mít nově tři verze obalu. Kromě svěžejší verze klasického obalu půjde o obal s rošťáckým smajlíkem pro lepší náladu a medailový obal, kterým můžou zákazníci odměnit sebe nebo někoho dalšího,“ uvádí Alena Kratochvílová, brand manažerka značky Fidorka.
„Všechny tři designy dané příchutě budou různě namíchané v každém kartonu.“
Nový vzhled obalů Fidorek byl připraven ve spolupráci s lokální ostravskou agenturou Kantors Creative Club. Další dvě agentury zajišťují marketingovou podporu. Kreativu má na starosti pražská agentura Friendly a mediální podporu zastřešuje agentura Wavemaker.
Ročně se z továrny v Opavě dodá do českých a slovenských obchodů více než 47 milionů kusů Fidorek. Česká Fidorka inspirovala vznik obdobných produktů, které se ve zdejší továrně také vyrábějí a exportují do zahraničí pod značkami Cadbury, Milka, Lacta, Freia či Marabou.