Ve spolupráci s pražskou UMPRUM vznikla série prací na téma „Originální spojení dělá svět krásnější”. Jejich stěžejním bodem je ikonická čokoládová tyčinka.
Kolem dvaceti studentů Ateliéru produktového designu pražské UMPRUM se zapojilo do spolupráce se značkou Kofila, aby se podíleli na budování kampaně s novou kreativní myšlenkou.
“Zaujetí studentů je větší, než jsme čekali,” uvádí profesor Jan Němeček, vedoucí ateliéru. “Přestože se jedná o komerční projekt, mladí lidé se s Kofilou ztotožňují, protože pro ně znamená často součást jejich dětství.”
Kofila se nově zaměřuje na hledání originálních spojení v každodenním životě a upozorňuje na to, že někdy se stačí podívat na běžné věci jinak, a jejich spojením vytvořit něco nového, nevšedního, originálního. Každý den se pak může stát zapamatovatelným a krásným.
Propojení Kofily s uměním má dlouholetou tradici. Původní žlutý obal s mouřenínem vznikl pod rukama českého malíře a ilustrátora Zdeňka Rykra už v roce 1923, historii Kofily psala i řada limitovaných edicí s obaly inspirovanými významnými uměleckými směry nebo ztvárněnými českými a slovenskými umělci.
Cílem letošní spolupráce s uměleckými školami je vytvoření uměleckých hodnot, které přetrvají, a získání vizuálního obsahu pro sociální sítě značky.
“Výsledky spolupráce s mladými umělci nás velmi těší,” říká brand manažerka Adenike Gbadeboriová. “Už po první konzultaci nám bylo jasné, že půjde o zajímavé výstupy. Díky jejich zájmu a nadšení se nám podařilo opět ukázat Kofilu jako neobyčejnou kombinaci každodennosti a umění.”
Více o tyčince Kofila na www.kofila.cz.